• 15-11-2023, 23:53:19
    #1
    merhaba bu konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya soruyorum , borsada belirli vip gruplar oluyor daha önce 1-2 kişinin grubunda bulundum fakat bir kazanç edemedim , günlük trade işlemler sağlayanlar yada haftada %10-30 civarida olsa güzel kazanç sağlayan tanıdığınız gruplar kişiler var mı ?
  • 15-11-2023, 23:57:00
    #2
    Kazanıyor olsalar zaten grup açmazlar
  • 15-11-2023, 23:58:51
    #3
    "GRUP" adı vermez artık kimse son yaşananlardan sonra 🤐
  • 15-11-2023, 23:59:06
    #4
    Hocam borsa trade değil yatırım için daha karşı. Yatırım uzun vade ile olur
  • 16-11-2023, 00:43:19
    #5
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam borsa trade değil yatırım için daha karşı. Yatırım uzun vade ile olur
    Bende biliyorum hocam borsaya yeni giren biri değilim , kendi analizlerimide çıkarabiliyom ama büyük kitleli vip gruplarda bazen işe yarıyor kısa vade getiri peşinden koşanlar için
  • 16-11-2023, 10:45:31
    #6
    üstad o gruplar içiçe geçmiş halklar gibidir. en merkezde spek vardır. önce kendisi ve birinci halkadaki grup alır. sonra dış halkalara doğru bilgi yayılır. en sonunda twitter'a fabebook'a düşer. o aşamada zaten herşey için çok geçtir, en içtekiler ellerindeki hisseyi boşaltmışlardır ve teknik tabiri ile en dışarıdakilerin "eline vermişlerdir". bu kabul edilen bir terim bu arada.


    bu demek ki içerideki halkalardan birinde değilsen o bilgiye ulaşman kolay değil. bırak kolay olmasını imkansız. sadece ümit edebilirsin. bir çeşit kumara dönüşür. mesela meşhur bir spek grup kurmuştu. bir iki defa para kazandırdı. üçüncüde bir hisse veri. "zengin olacaz, hissemiz geliyor" diye kıyamet koparttı. geri sayımlar, atılan mesajlar, gümbür kıyamet başlattı. bir sabah millet "al" dedikleri anda hisseye yüklendi. millet satın aldıkça bu arkadaş elindekileri boşlattı. hisse hiç ama hiç bir kuruş yükselmeden günler boyunca taban yaptı. sonra bu dış halka yöneticileri "zarara sebep olduk, bizi de kazıkladılar, yeni grup kuruyoruz" dediler, herkesi yeni gruba aldılar. aradan üç beş ay geçti grubun adı yine o spek olan adamın ismi ile anılır oldu. grubun adı bile değişti. daha önce kazandırdığı parayı herkesden misliyle geri almıştı. aylar sonra hisseyi yeniden yükseltipmilletten bedavaya topladıkları hisseleri satıp bir daha kar elde ettiler.

    dediğine bir düzeltme yapayım. sana lazım olan büyük kullanıcı sayısı olan gruplar değil, tam tersine az sayıda kullanıcısı olan ama her kullanıcısının kendi grubunun olduğu topluluklar istiyorsun aslında. dış halkayı yöneten insanlardan olmak istersin aslında.

    o gruplara hiç güvenme. arayarak bulamazsın. derler ki "çok paran varsa o gruplara girebilirsin". doğru değildir. iç halkalardaki gruplara tavsiye üzerine alırlar. pek paraya bakmazlar. o insanlarla diyalogta olan insanların zaten belirli bir kapasitesi vardır.

    bu dediğin grup olayı para kaybetmenin reçetesi gibidir. evet biliyorum çok caziptir... telefonum ötsün ben de kazanyım düşüncesi. inan bana 1995 yılından beri bu işle uğraşıyorum. daha üniversitede okurken bulaştım bu işlere. bir sürü kurumda tanıdığım var.

    bu dediğin gibi bir grup bulursan seni de aldır
  • 17-11-2023, 00:38:37
    #7
    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad o gruplar içiçe geçmiş halklar gibidir. en merkezde spek vardır. önce kendisi ve birinci halkadaki grup alır. sonra dış halkalara doğru bilgi yayılır. en sonunda twitter'a fabebook'a düşer. o aşamada zaten herşey için çok geçtir, en içtekiler ellerindeki hisseyi boşaltmışlardır ve teknik tabiri ile en dışarıdakilerin "eline vermişlerdir". bu kabul edilen bir terim bu arada.


    bu demek ki içerideki halkalardan birinde değilsen o bilgiye ulaşman kolay değil. bırak kolay olmasını imkansız. sadece ümit edebilirsin. bir çeşit kumara dönüşür. mesela meşhur bir spek grup kurmuştu. bir iki defa para kazandırdı. üçüncüde bir hisse veri. "zengin olacaz, hissemiz geliyor" diye kıyamet koparttı. geri sayımlar, atılan mesajlar, gümbür kıyamet başlattı. bir sabah millet "al" dedikleri anda hisseye yüklendi. millet satın aldıkça bu arkadaş elindekileri boşlattı. hisse hiç ama hiç bir kuruş yükselmeden günler boyunca taban yaptı. sonra bu dış halka yöneticileri "zarara sebep olduk, bizi de kazıkladılar, yeni grup kuruyoruz" dediler, herkesi yeni gruba aldılar. aradan üç beş ay geçti grubun adı yine o spek olan adamın ismi ile anılır oldu. grubun adı bile değişti. daha önce kazandırdığı parayı herkesden misliyle geri almıştı. aylar sonra hisseyi yeniden yükseltipmilletten bedavaya topladıkları hisseleri satıp bir daha kar elde ettiler.

    dediğine bir düzeltme yapayım. sana lazım olan büyük kullanıcı sayısı olan gruplar değil, tam tersine az sayıda kullanıcısı olan ama her kullanıcısının kendi grubunun olduğu topluluklar istiyorsun aslında. dış halkayı yöneten insanlardan olmak istersin aslında.

    o gruplara hiç güvenme. arayarak bulamazsın. derler ki "çok paran varsa o gruplara girebilirsin". doğru değildir. iç halkalardaki gruplara tavsiye üzerine alırlar. pek paraya bakmazlar. o insanlarla diyalogta olan insanların zaten belirli bir kapasitesi vardır.

    bu dediğin grup olayı para kaybetmenin reçetesi gibidir. evet biliyorum çok caziptir... telefonum ötsün ben de kazanyım düşüncesi. inan bana 1995 yılından beri bu işle uğraşıyorum. daha üniversitede okurken bulaştım bu işlere. bir sürü kurumda tanıdığım var.

    bu dediğin gibi bir grup bulursan seni de aldır
    Çok hoş bir cevap olmuş hocam oku oku doymadım , biliyorum az çok halkaları olayları , benim amacım ordan kağıt satın almak değil gireceğim birkaç gruptan analizlerimi karşılaştırıp varsa uyuşan yüklü girmek be erken çıkmak kağıttan, ağzınıza sağlık açıklamanız çok güzeldi.
  • 17-11-2023, 00:42:49
    #8
    haftada %30 stabil kazanç elde edemezsiniz.borsa istanbul'da aylık 50 milyon lira üstü işlem yapan biri olarak söylüyorum.
  • 17-11-2023, 01:02:19
    #9
    Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftada %30 stabil kazanç elde edemezsiniz.borsa istanbul'da aylık 50 milyon lira üstü işlem yapan biri olarak söylüyorum.
    var mıdır öneriniz hocam , söylediğiniz miktarlarda işlemler yapıyorsanız bilgili birisinizdir.