Herkese merhaba,
Macrodroid uygulamasını araştırıyorum gelen SMS mesajını bir maile yönlendirmek istiyorum bir türlü macro yapamadım. Bilgisi olan veya farklı bir yöntem önerecek var mıdır?
Gelen SMS mesajını E-mail yönlendirme
3
●168
- 13-11-2023, 21:49:35
- 14-11-2023, 01:15:06macrodroid uygulamasını indirdikten sonra istediğiniz tüm komutları tanımlıya biliyorsunuz. Telefon çalınca feneri açılsın , veya mesaj gelince şunu yapsın gibi bir dünya komut var sırası ile bunları ayarlayıp kaydediyorsunuz. Burada tabi uygulamaya da bayağı bir izin veriyorsunuz. Ben güvendiğim için verdim bana belirli yerden gelen SMS'leri maili yönlendiriyorum artık.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulamaya ait yabancı formlarda daha çok bilgi buldum. Macrodroid yazarsan bulabilirsin. Başkalarının yaptığı makroları da istersen hemen kullanabiliyorsun.