• 13-11-2023, 21:49:35
    #1
    Herkese merhaba,

    Macrodroid uygulamasını araştırıyorum gelen SMS mesajını bir maile yönlendirmek istiyorum bir türlü macro yapamadım. Bilgisi olan veya farklı bir yöntem önerecek var mıdır?
  • 13-11-2023, 22:58:30
    #2
    Çözdüm daha sonra öğrenmek isteyen olursa yazabilir.
  • 13-11-2023, 23:29:17
    #3
    Bende bilgi alabilir miyim Hocam rica etsem? Bir de bilgisayar üzerinden mı yapiyorsunuz Telefondan mı?
  • 14-11-2023, 01:15:06
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilgi alabilir miyim Hocam rica etsem? Bir de bilgisayar üzerinden mı yapiyorsunuz Telefondan mı?
    macrodroid uygulamasını indirdikten sonra istediğiniz tüm komutları tanımlıya biliyorsunuz. Telefon çalınca feneri açılsın , veya mesaj gelince şunu yapsın gibi bir dünya komut var sırası ile bunları ayarlayıp kaydediyorsunuz. Burada tabi uygulamaya da bayağı bir izin veriyorsunuz. Ben güvendiğim için verdim bana belirli yerden gelen SMS'leri maili yönlendiriyorum artık.

    uygulamaya ait yabancı formlarda daha çok bilgi buldum. Macrodroid yazarsan bulabilirsin. Başkalarının yaptığı makroları da istersen hemen kullanabiliyorsun.