Neredeyse her gün başıma gelen bir olay. Nazar ve göz değmesi her zaman birisinin çekememezliğinden ve kötü şeylerden olmaz, bir kişi için güzel şeyler söylemeniz de nazar değdirebilir.
Bize çok nazar değer ve bende çok nazar değdiririm ve hep iyi birşey söylerim.
100lerce örneğim var ama 1 tanesini veriyim. Bir gün sahilde arabayla giderken park etmiş uzaktan tertemiz parlayan bir maybach gördüm. Yanımdaki kişiye söyledim çok güzel araba şöyle özellikli böyle konforlu felan, ben yaklaşınca o da arabayı çalıştırıp yola girmek için sinyal verdi, yol verdim 10 metre gitti araba iptal. Tek işleyen şeritli yol, bekledim 3dk çalıştırıp gider diye ama araba yolda kalmış elektrik kesmiş çekici olmadan gitmezmiş.