• 10-11-2023, 16:21:57
    #1
    Az önce sipariş verdim. Ödemeyi yaptığım gibi kargoya verildi maili geldi. Acaba mail yanlış mı gönderildi? Bu kadar hızlı olmazlar çünkü.
  • 10-11-2023, 16:24:22
    #2
    Hocam genelde bu saatlerde kargoya verilmeler yapılıyor. Denk gelmiş olabilir.
  • 10-11-2023, 16:26:18
    #3
    Ürün Üretim ürünü değil Hazır ürünse normaldir hocam biz de yapıyoruz Puan ve Memnuniyet açısından da faydalı oluyor
  • 10-11-2023, 16:36:51
    #4
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genelde bu saatlerde kargoya verilmeler yapılıyor. Denk gelmiş olabilir.
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün Üretim ürünü değil Hazır ürünse normaldir hocam biz de yapıyoruz Puan ve Memnuniyet açısından da faydalı oluyor
    Aras kargoya vermişler takip numarası da var. Bravo valla
  • 10-11-2023, 16:37:27
    #5
    Geçtiğimiz aylarda ben de yaşadım, siparişim 3 dakika sonra kargoya verildi yazıyoru. Cidden 1 saat sonra kargonun teslim alındığını gördüm. Olabiliyor hocam, teslim saatine denk gelmişsinizdir.
  • 10-11-2023, 16:38:14
    #6
    Bizdede aynı üstad.
    Kargo firmaları belirli saatlerde gelir kargoları alır kargo firmasının geleceği saate denk gelmiştir.

    Veyahut.

    Bizler gibi toptancılarda kargoların açtığı panel var biz kendimiz kargomuzu kesip barkotu yapıştırıyoruz bu neden ile hızlı işlem oluyor
  • 10-11-2023, 16:38:30
    #7
    Bende sipariş verdim kargom gelmeden iade yapıldı çatlak var dediler ürüne Allah bilir maç mı oynadılar kutudan
  • 10-11-2023, 16:41:29
    #8
    Hayal kırıklığına uğratmak istemem ama, pazaryerlerinde biz de satış yapıyoruz. Sipariş geldiğinde gecikmeye girmesin diye kargonun panelinden kargoyu kesebiliyoruz
  • 10-11-2023, 16:46:50
    #9
    Akşam 9 gibi sipariş vermiştim. Gece 2de kendi kargolarına vermişler sabaha dağıma çıktı