Avukat var mı ?
3
●154
- 09-11-2023, 20:20:55Merhaba bir akraba komşulara bizim hakkimizda olumsuz konuşmalar yapmış bizden habersiz bunun sonucunda bu akrabayı annem arayıp telefonda hakarette bulunmuş ve karşı taraf ses kaydına almış şikayetçi olmuş bugün karakolda ifade verdi bunun sonucu ne olur ? Azmettiren taraf onlar şahitler de var onlarda ses kaydı var habersiz şekilde kayıt altına alınmış belki kendi hakaret ettikleri yerleri de kesmiş olabilirler ne yapmak gerekir ?
- 09-11-2023, 20:33:05Böyle bir yazı gördüm.
“Kişiler arasındaki aleni olmayan konuşmaları, taraflardan herhangi birinin rızası olmaksızın bir aletle dinleyen veya bunları bir ses alma cihazı ile kaydeden kişi, iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
https://kulacoglu.av.tr/izinsiz-ses-konusma-kaydi/ - 09-11-2023, 20:34:08Merhabalar.
Habersiz ses kaydı almak her durumda suç değil.
Sadece tek taraflı hakaret varsa uzlaşmaya sevk edilebilir.
Fakat karşılıklı ise ceza vermeye gerek yok deyip
dosyayı kapatabilirler.
Komşularınız olaya tanıklık ederlerse büyük ihtimal ceza
almazsınız. Ama olayın takip edilmesi gerekir. Profilimdeki
numaradan ulaşabilirseniz detaylı görüşebiliriz.
İyi forumlar