• 09-11-2023, 11:26:25
    #1
    Merhabalar,

    Abimin iş yerinde iş yeri sahibi firmayı satıyormuş. Sigortalardan çıkışlar olacakmış. Tazminatları veriyorlar. Fakat eski iş yeri sahibi yıllık izin parası yok, yeni sahibi kullandırır demiş. Yasal olarak yıllık izin bu durumda yanmıyor mu sgk giriş çıkış olacağı için. Bilgisi olan var mı
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      tazminatını alırken, izninde hesaplanıp ödenmesi gerekir.
      yada iznini kullanacak maaşı yatacak.
  • 09-11-2023, 11:28:44
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    tazminatını alırken, izninde hesaplanıp ödenmesi gerekir.
    yada iznini kullanacak maaşı yatacak.
  • 09-11-2023, 11:34:21
    #3
    yeni patron ona karar veriyor.
  • 09-11-2023, 12:16:59
    #4
    eski patron ile tüm anlaşmalar yapılır.
  • 09-11-2023, 12:28:14
    #5
    Söz uçar yazı kalır, yeni sahibi yeniden girişleri yapacaksa bundan dolayı yapıyor zaten. Tazminat alacak vs ugrasmamak için.
    Eski sahibi ile tazminat alırken yıllık izin içerde kalan izinler vs hesaplanip alınmalı aksi halde imzalarsan aldın olarak geçer hocam bilginiz olsun.