https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...tent=174536269
Arkadaşlar merhaba, yurtdışı oldugunu biliyorum ama sıfır olmasına rağmen yine de çok ucuz sanki bu fiyat normal mi? Değilse neden bu kadar ucuz?
Bu telefon neden ucuz?
9
●442
- 06-11-2023, 20:04:05Fiyat normal, ucuz değil. Yurtiçi cihazlar 40k civarında, yurtdışı cihazlarda 20-25k civarında
- 06-11-2023, 20:05:38canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇoğu kişi yenilenmiş cihaz olabilir diyor, bunu nasıl anlayabiliriz? İkinci eller bile 20K ya satılıyor bu yüzden ucuz gibi geldimadlypixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2023, 20:06:44hocam fiyat gayet normal yurt dışı olduğu için ve yurt dışı cihazlar batumdan alınırken yüzde 11 vergisini çıkarken geri alıyorlar suan ben istesem 24k felan verip alabiliyorum yol vs desen max 25k
- 06-11-2023, 20:07:12hocam yurtdısı sakat iş zaten dediğiniz gibi yenilenmişte çıkabiliyor, bu işlerle ilgilenen bir tanıdığınıza danısmadan almayın derim.ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2023, 20:08:01Yenilenmiş oldugunu anlayabilme şansımız var mı?canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle