• 06-11-2023, 20:00:13
    #1
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...tent=174536269

    Arkadaşlar merhaba, yurtdışı oldugunu biliyorum ama sıfır olmasına rağmen yine de çok ucuz sanki bu fiyat normal mi? Değilse neden bu kadar ucuz?
  • 06-11-2023, 20:03:47
    #2
    normal hocam neresi ucuz bunun ? benim abim 13pro max y.d 22k’ya aldı sıfır.
  • 06-11-2023, 20:04:05
    #3
    Fiyat normal, ucuz değil. Yurtiçi cihazlar 40k civarında, yurtdışı cihazlarda 20-25k civarında
  • 06-11-2023, 20:04:49
    #4
    doğu sınırına yakın her fiyat absürt geliyor bize.
  • 06-11-2023, 20:05:38
    #5
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal hocam neresi ucuz bunun ? benim abim 13pro max y.d 22k’ya aldı sıfır.
    madlypixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat normal, ucuz değil. Yurtiçi cihazlar 40k civarında, yurtdışı cihazlarda 20-25k civarında
    Çoğu kişi yenilenmiş cihaz olabilir diyor, bunu nasıl anlayabiliriz? İkinci eller bile 20K ya satılıyor bu yüzden ucuz gibi geldi
  • 06-11-2023, 20:06:17
    #6
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal hocam neresi ucuz bunun ? benim abim 13pro max y.d 22k’ya aldı sıfır.
    Nerden aldı
  • 06-11-2023, 20:06:44
    #7
    hocam fiyat gayet normal yurt dışı olduğu için ve yurt dışı cihazlar batumdan alınırken yüzde 11 vergisini çıkarken geri alıyorlar suan ben istesem 24k felan verip alabiliyorum yol vs desen max 25k
  • 06-11-2023, 20:07:12
    #8
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu kişi yenilenmiş cihaz olabilir diyor, bunu nasıl anlayabiliriz? İkinci eller bile 20K ya satılıyor bu yüzden ucuz gibi geldi
    hocam yurtdısı sakat iş zaten dediğiniz gibi yenilenmişte çıkabiliyor, bu işlerle ilgilenen bir tanıdığınıza danısmadan almayın derim.
  • 06-11-2023, 20:08:01
    #9
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yurtdısı sakat iş zaten dediğiniz gibi yenilenmişte çıkabiliyor, bu işlerle ilgilenen bir tanıdığınıza danısmadan almayın derim.
    Yenilenmiş oldugunu anlayabilme şansımız var mı?