• 05-11-2023, 00:52:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 6 aydır smm panel işiyle meşgulüm ve son 2 aydır kafama takılan ve motivasyon kaybına sebep olan bir soru var "instagram,youtube,twitter vb sosyal medya uygulamaları takipçi gönderimini tamamiyle engellerse ne olur" kafamda sürekli bu soru dönüyor bazende düşünüyorum zaten tüm açıkları kapatabilecekleri kadar kapattılar daha ne yapabilirler diye fakat yinede merak ettim ve size sormak istedim herkesin cevabını bekliyorum şimdiden teşekkürler
  • 05-11-2023, 00:53:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kapatamazlar
  • 05-11-2023, 00:55:14
    #3
    Kapatamazlar hocam ama getirdikleri güncellemelerle gönderimi yavaşlatabilirler Mesela instagram şu an öyle. Twitter deseniz aylar geçti yeni yeni düzeliyor
  • 05-11-2023, 00:55:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    önüne gelen smm panel açıyor artık işin cıvkı çıktı paneline para harcayanlar reklam yapanlar kazanır herzaman
  • 05-11-2023, 00:55:31
    #5
    @hoste; evet hocam düşündüm yani biraz daha zorlasalar sosyal medya uygulaması olarak geçmez zaten kimsenin birbirini takip edemediği ve istedikleri eylemleri yapamadıkları bir uygulamaya dönüşür diye düşünüyorum. cevabın için teşekkürler
  • 05-11-2023, 00:55:51
    #6
    sosyal medya platformları böyle bir şeyi kapatamaz. Ve sektör tr de her halükarda devam eder.
  • 05-11-2023, 00:56:46
    #7
    @ZODIC; Evet hocam haklısınız herkes smm panel açıyor piyasa çok rekabetli oldu herkes şimdi dediğiniz gibi reklam veriyor
  • 05-11-2023, 00:57:52
    #8
    Önlem almaya başladılar bu durum fiyatları yavaştan yükseltmeye baslattı piyasada, 2 kasımdan bu yana takipçi gonderimleri bi hayli yavaşladı twitter ise 6 ay geriden gelirken youtub bu konuyla pek ilgilenmiyor sanırım. Facebook ise nötr.
  • 05-11-2023, 00:58:09
    #9
    @Krom1; evet hocam o olabilir zaten öyle oluncada fiyat artıyor yine gönderim sağlanıyor
    • Krom1
    Krom1 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.