Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 6 aydır smm panel işiyle meşgulüm ve son 2 aydır kafama takılan ve motivasyon kaybına sebep olan bir soru var "instagram,youtube,twitter vb sosyal medya uygulamaları takipçi gönderimini tamamiyle engellerse ne olur" kafamda sürekli bu soru dönüyor bazende düşünüyorum zaten tüm açıkları kapatabilecekleri kadar kapattılar daha ne yapabilirler diye fakat yinede merak ettim ve size sormak istedim herkesin cevabını bekliyorum şimdiden teşekkürler