Neden R10 'da Gmail Açma E Book Yok !
10
●806
- 03-11-2023, 02:25:43Anladım hocam patlamayan gmail sistemi buldum ama bu bilgi paha biçilmez ama satamıyorsunuz malesef...Ne diyeyim bilemedimwqozann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2023, 02:29:26Peki siz bu yöntemi sattıktan sonra ne değeri kalır? Hiç düşundünüz mü? Bu yazılim değilki herkes yapamasın. Bu yöntemi 1 kişi e bookla birine satsa diğer 100 kişiye bedava dağıtılır hocam.Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2023, 02:34:32Gerçekten bahsettiği gibi bir yöntemi olsa, bunu düşünürdü hocamYusuferen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işten anlayan herkes bilir ki, bu metot E-BOOK yapılıp satılacak bir şey değil.
Kimse bulduğu hazineyi harita yapıp dağıtmaz... - 03-11-2023, 02:34:59Hocam sizin düşünceniz açısından öyle benim açımdan bilgi üzerinden kazanç sağlarız.Söyle düşünün sürekli bilgi arayışından olan biri , kısıtlandığında ne yapar..Yusuferen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasakmış demekki.
Bu işten anlayan herkes bilir ki, bu metot E-BOOK yapılıp satılacak bir şey değil.