Neden R10 'da Gmail Açma E Book Yok ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neden R10 'da Gmail Açma E Book Yok !
10
●
806
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neden R10 'da Gmail Açma E Book Yok !
1
2
03-11-2023, 03:00:15
#10
short
Gokhy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@admin neden yasak?
Taban fiyatı olan ürünlerin e-book veya metot satışları yasaktır.
R10 kurallarını okuyun lütfen, böyle gereksiz konular için Coşkun beyi rahatsız ediyorsunuz.
03-11-2023, 03:01:29
#11
Gokhy
short adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Taban fiyatı olan ürünlerin e-book veya metot satışları yasaktır.
R10 kurallarını okuyun lütfen, böyle gereksiz konular için Coşkun beyi rahatsız ediyorsunuz.
taban fiyatı olan ürünlerin metot satışı neden yasak ? yasak olduğunu biliyorum sebebini öğrenmek istiyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler