• 31-10-2023, 21:18:19
    #1
    Selamlar R10 halkı. Sizce avatarım nasıl olmuş? @FiKRAL;hocam sağ olsun hazırladı, tasarladı.
  • 31-10-2023, 21:20:11
    #2
    Profilinizdeki kırmızı rengi sarı yaparsanız güzel durur.
  • 31-10-2023, 21:22:15
    #3
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinizdeki kırmızı rengi sarı yaparsanız güzel durur.
    Şu anda oldu
  • 31-10-2023, 21:23:32
    #4
    renkler hariç güzel
  • 31-10-2023, 21:23:32
    #5
    Craxidor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda oldu
    Avatar turuncuya daha yakın turuncu renkte varmış yeni gördüm onuda deneyin :/
  • 31-10-2023, 21:24:23
    #6
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avatar turuncuya daha yakın turuncu renkte varmış yeni gördüm onuda deneyin :/
    Ben de yeni fark ettim. Sağ olun.
  • 31-10-2023, 21:24:46
    #7
    Kurumsal plus alsanız daha uyumlu olur sjsjsj
  • 31-10-2023, 21:25:23
    #8
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal plus alsanız daha uyumlu olur sjsjsj
  • 31-10-2023, 21:47:48
    #9