• 31-10-2023, 14:29:15
    #1
    Merhabalar,
    Instagram'da: https://instagram.com/cep.asya.apple sayfasının Instagram'a çıktığı iPhone 14 çekiliş postuna katılmıştım bugün bir mesaj geldi kazandığım söylendi. Websitesine gidip canlı destekten İletişim kurmam istendi. Daha fazla detayı aşağıya bırakıyorum.


    Burdaki sorum daha önce Instagram'da cep.asya.apple kullanan veya hediye kazanan var mı? Varsa gerçeklik payı nedir? Dolandırılmak istemiyorum o yüzden canlı desteğe sormadan önce bilgisi olan vardır diye buraya soruyorum. Sayfa vergi levhasını, yetki belgesi, marka tescili gibi belgeleri Instagram'da story olarak paylaşmış inceleyip yardımcı olursanız memnun olurum
  • 31-10-2023, 14:32:28
    #2
    teknologi ? kısmından anlaman gerekiyordu sanırım fake

    sana ders olsun : https://mobilphonestore.com/about



    dersin olsun diye hakkımızda sayfasını ufak bir not bıraktım sana
  • 31-10-2023, 14:34:13
    #3
    Senin gibi birçok kişiye kazandığını söyledikleri mesajı atıyorlar ve hepsinden 383 TL cepliyorlar. Sakın inanma.
  • 31-10-2023, 14:34:58
    #4
    LastAndYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknologi ? kısmından anlaman gerekiyordu sanırım fake
    valla yeni nesil yöntemlere artık benim kafam yetmiyor çünkü instagram hesaplarındaki çekilişe katılıp kazandıklarını söyleyen insanların videosu çok inandırıcı
  • 31-10-2023, 14:38:06
    #5
    Bende misyon'a bırakıverdim, güle güle kullansınlar )

  • 31-10-2023, 14:38:36
    #6
    orcunxrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi birçok kişiye kazandığını söyledikleri mesajı atıyorlar ve hepsinden 383 TL cepliyorlar. Sakın inanma.
    yaparlar zaten tek inandığım yer vergi levhası olayıydı ama teşekkür ederim gene de
  • 31-10-2023, 14:45:01
    #7
    dolandırıcıyım diye bağırıyor
  • 31-10-2023, 14:45:24
    #8
    neyse geçmiş olsun hocam çözüldümü sorununuz bi r10+ alırım
  • 31-10-2023, 14:47:39
    #9
    LastAndYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse geçmiş olsun hocam çözüldümü sorununuz bi r10+ alırım
    Ben R10 cahiliyim sadece soru sorup cevaplamayı biliyorum R10+ nedir? nasıl yapılıyor veya veriliyor?