LastAndYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse geçmiş olsun hocam çözüldümü sorununuz bi r10+ alırım
Ben R10 cahiliyim sadece soru sorup cevaplamayı biliyorum R10+ nedir? nasıl yapılıyor veya veriliyor?