• 30-10-2023, 09:34:39
    #1
    Az önce bir arkadaşın hesabını incelerken denk geldim. Eski ticaret puanı ne oluyor? Ve niye sayılmıyor? Baktığım arkadaş 14 yıllık üye

  • 30-10-2023, 09:38:05
    #2
    R10 zamanında bir veri kaybı yaşadı sonrasında giden ticaret puanlarını bu şekilde sayısal olarak eklediler diye biliyorum yanlış biliyorsam kusuruma bakmayın o dönemlerde ben yoktum daha
  • 30-10-2023, 09:38:19
    #3
    Tam tarihini hatırlamıyorum ama bir ara R10 sunucuları çöktü eski yedeğe dönülmek zorunda kaldı o yüzden eticaret puanlarımız silindi site düzeltildi her şey sıfırdan başlanmış gibi oldu, daha sonra eski verilerden bizim ticaret puanlarımız eski ticaret puanı olarak eklendi profile ama eski de olsa yeni olan ile toplanmış bir şekilde gözükmesi gerekirdi bence ama yapılmadı ve sadece eski ticaret puanı olarak profilde kaldı.
  • 30-10-2023, 09:53:37
    #4
    Eskiler zamanın da çok sıkıntı yaşamışlar çöller de falan savaşmışlar rozet gibi vermiş komutanları 😅
  • 30-10-2023, 09:57:48
    #5
    bir zamanlar dutluktu buralar.


    2010'da yanlış hatırlamıyorsam veri kaybı yaşandı.
  • 30-10-2023, 10:04:21
    #6
    Googital.com
    2012 yılında R10 veri kaybı yaşadı. O ticaret puanı 2012 yılından önceki süreye ait.