• 30-10-2023, 00:46:07
    #1
    Yurtdışından telefon alıp byk kayıdını yaptım.

    operatör değişikliği yaptım ve yeni hattımı taktığımda telefon şebekesi çekmemeye başladığını fark ettim.

    geçiş yaptım ama şebekem çekmiyor.
  • 30-10-2023, 01:03:05
    #2
    120 arayıp bilgi vermeniz gerekli.
  • 30-10-2023, 01:34:02
    #3
    enesbzks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120 arayıp bilgi vermeniz gerekli.
    telefon aramıyor
  • 30-10-2023, 01:52:51
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon aramıyor
    Başka bir cihazdan
  • 30-10-2023, 10:37:35
    #5
    enesbzks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir cihazdan
    Aramadım, sabah telefonu açıp kapattım.
    Aktif olmuş.

    Teşekkür ederim