• 28-10-2023, 15:51:07
    #1
    Arkadaşlar bu monetag şaşırdı. Sap sap reklamlar göstermeye başladı. Politikalarını okuduğum zaman öyle şeylere izin vermediğini yazıyor ama çıkan reklamlar çok müstehcen.

    Yav bu AdSense ne halt yemeye kapattı hesabımı
  • 28-10-2023, 16:27:44
    #2
    yandex adsense var onu kullan
  • 28-10-2023, 16:34:47
    #3
    didimmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yandex adsense var onu kullan
    çok karmaşık bir kaç defa baş vurdum reddedildi yanlışmı yaptım ne yaptım bilmiyorum
  • 28-10-2023, 17:54:30
    #4
    Monetag kadar rezil bir servis yok.Adsterra öneririm.Güncel olarak kullanıyorum.Kanıtlarınıda atabilirim.Gayet güzel ödeme yapıyor ayda 2 sefer.

    Adsterra Kayıt Refli Link

    Refsiz Link
  • 28-10-2023, 18:02:54
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monetag kadar rezil bir servis yok.Adsterra öneririm.Güncel olarak kullanıyorum.Kanıtlarınıda atabilirim.Gayet güzel ödeme yapıyor ayda 2 sefer.

    Adsterra Kayıt Refli Link

    Refsiz Link
    Beklenmeyen Uygulama Hatası!

    'Düğüm'de 'removeChild' yürütülemedi: Kaldırılacak düğüm bu düğümün çocuğu değil.




    üye olmaya çalışınca çıkan uyarı
  • 28-10-2023, 18:04:37
    #6
    tovbekar_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklenmeyen Uygulama Hatası!

    'Düğüm'de 'removeChild' yürütülemedi: Kaldırılacak düğüm bu düğümün çocuğu değil.




    üye olmaya çalışınca çıkan uyarı
    Farklı tarayıcı ile deneyin.Reklam engelleme eklentilerini kapatın.
  • 28-10-2023, 20:35:55
    #7
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı tarayıcı ile deneyin.Reklam engelleme eklentilerini kapatın.
    Aynı Hata
  • 28-10-2023, 20:39:01
    #8
    tovbekar_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı Hata
    Sizde sorun var hocam o zaman yazdığınızdan sonra komtrol ettin sıkıntı yok linkde.Sanal makineden de baktım kayıt yeri açılıyor
  • 28-10-2023, 20:43:10
    #9
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde sorun var hocam o zaman yazdığınızdan sonra komtrol ettin sıkıntı yok linkde.Sanal makineden de baktım kayıt yeri açılıyor
    Kayıt yeri açılmıyor demedim kaydı gönderirken oluştururken sorun oluşuyor