• 27-10-2023, 20:14:01
    #1
    Arkadaşlar bir yakınim 3 hafta gitmedi üniversiteye sınıfta Kalmış mi
  • 27-10-2023, 20:16:27
    #2
    Hocam o dersten derse değişir. Bazı dersler bir dönem 10 saattir, bazıları 5 saat falan. Şimdi unuttum ortalamayı, bazı öğretim görevlileri ise hiç umursamaz. Ayrıca sınıfta kalma diye de bir şey yok üniversitede. Dersten kalırsın, bir sonraki sene alttan alırsın falan.
  • 27-10-2023, 20:16:31
    #3
    öyle bişi değil bu

    Dersin hocası der ki 5 hafta gelmeme hakkınız var sonra kalırsınız, ya da derki ben takmıyorum gelmeyebilirsiniz

    hocaya bağlı tamamen yanii
  • 27-10-2023, 20:23:41
    #4
    Hocadan hocaya değişmekle beraber 6-7 ders olur. Bazı hocalar hiç takmaz bile devamsızlığa isterseniz sınavdan sınava gelin.

    Örnek olarak bizim ünide bir hoca takmazken bir hoca 7 ders sınırı koymuştu
  • 27-10-2023, 20:26:20
    #5
    Üniversitenin yönetmeliğine, Dersin türüne kredisine ve hocanın kararına göre değişir. Ama üniversite de sınıfta kalma diye bir şey yok zaten. Dersten kalma var.
  • 27-10-2023, 20:28:39
    #6
    Yoklama işleniyorsa 3 yada 4 hafta hocanın keyfine bağlı bir durum 4 yukarısı pek olmuyor