• 27-10-2023, 10:03:29
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Rüyamda Amerika’da yaşamaya başlamıştım, nasıl oldu ne bitti tam rüya aklımda değil ama aklımda kalan tek şey

    R10’da konu açıyordum Amerika’dan bir şey isteyen var mı diye 😂 o kadar işlemiz R10 içimize.

    Bir gün inşallah düşler gerçekleşir diyelim herkese hayırlı cumalar.
  • 27-10-2023, 10:04:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahh ahh
  • 27-10-2023, 10:06:07
    #3
    Zaten bizim gibi fakir milletler rüyasında görür hocam sadece bize layık görülen bu.
  • 27-10-2023, 10:06:11
    #4
    Anca rüyamızda görürüz zaten
  • 27-10-2023, 10:06:25
    #5
    Ben de Çin'deydim Türkçe bilen var mı diye ağlıyordum 😂
  • 27-10-2023, 10:09:14
    #6
    Bağcılarda uyanıp survivor hayatınıza devam ettiniz sonra hocam İnşAllah gerçek olur rüyalarınız...
  • 27-10-2023, 10:13:44
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten bizim gibi fakir milletler rüyasında görür hocam sadece bize layık görülen bu.
    Valla Amerika hayalim yok aslında nereden girdi bilmiyorum
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anca rüyamızda görürüz zaten
    Tr şartları
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de Çin'deydim Türkçe bilen var mı diye ağlıyordum 😂
    😂😂 rüyada yurt dışına seyahat etmişiz bugün
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağcılarda uyanıp survivor hayatınıza devam ettiniz sonra hocam İnşAllah gerçek olur rüyalarınız...
    Sabah 6da uyanıp esenyurta geldim vallahi rüya da Amerika’yı gör hayatını yaşa sabah 6 da esenyurta çalışmaya gel staj görüyorum
  • 27-10-2023, 10:17:04
    #8
    https://www.youtube.com/watch?v=H_boaYCucTo
    • yigityavuzy
    yigityavuzy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.