Rüyamda Amerika’da yaşamaya başlamıştım, nasıl oldu ne bitti tam rüya aklımda değil ama aklımda kalan tek şey

R10’da konu açıyordum Amerika’dan bir şey isteyen var mı diye 😂 o kadar işlemiz R10 içimize.

Bir gün inşallah düşler gerçekleşir diyelim herkese hayırlı cumalar.