Rüyamda Amerikada yaşamaya başlamıştım, nasıl oldu ne bitti tam rüya aklımda değil ama aklımda kalan tek şey
R10da konu açıyordum Amerikadan bir şey isteyen var mı diye 😂 o kadar işlemiz R10 içimize.
Bir gün inşallah düşler gerçekleşir diyelim herkese hayırlı cumalar.