Boş dükkanım var ne yapabilirim?
9
●450
- 26-10-2023, 12:50:34Depo gibi dükkanım var fazla büyük değil . 2 tane yan yana. ortadan kapı açmayı düşünüyorum. Fakat girişi çok fazla iyi değil 2 merdiven aşağı iniyosun. Yol kenarı. Ne yapabilirim. Malzeme alış satışı yapsam mı acaba. internet üzerinden. veya başka bişey ne olabilir
- 26-10-2023, 13:50:41Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalsa e-ticarete girerim. - 26-10-2023, 14:00:40e-ticarette ne satışıeiffel65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2023, 14:02:42Eğer nispeten işlek, yaya geçişi, aile mahallesi vs ise ev eşyaları ve ambalaj ürünleri satan bir yer açın. Başınızı kaşıyacak vakit bulamazsınız.
- 26-10-2023, 14:40:14e ticaret,
binamın altında böyle bir alan var çok büyük bir alan eticaret yapıyorum müşteri karşılamak için uygun değil sadece. depo için şahane.