• 25-10-2023, 16:57:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paran olup harcamasını da bilmeyen minyonlarca insan var. Adamın parası var gidip tavuk döner ayran......

    Para dediğin şey vizyonlu insana yakışır.
  • 25-10-2023, 17:02:22
    #11
    Acıyı sadece kebapta severim. Fazlası hıçkırtıyor. Sonuçta sonsuz karanlığın koynunda rüyasız uyuyacağımızdan dolayı:


    https://www.youtube.com/watch?v=y90yaLFoYoA
  • 25-10-2023, 17:02:45
    #12
    Hayat gerçekten güzel.. Zorluklar elbette oluyor ama bunlar her insanın başına gelebilecek şeyler önemli olan gelen zorluklar ile nasıl mücadele ettiğimiz. Kendimizi depresyona sokup o zorluğu daha da zor bir hale getirebiliriz. Ya da o zorlukla güzelce mücadele edip üstesinden gelebiliriz. Şükretmek ve sabretmek çok önemli bir faktör.
  • 25-10-2023, 17:05:46
    #13
    Bir şeyleri başardığını gördükçe hayat güzel.
  • 25-10-2023, 17:07:14
    #14
    Maddiyat falan önemli değil, hayatı nasıl bir gözle gördüğün ve nasıl ele aldığın ile âlâkalı
  • 25-10-2023, 17:09:40
    #15
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyleri başardığını gördükçe hayat güzel.
    En doğru tespitlerden biri, amacın oldukça anlamlı, başardıkça güzel.
  • 25-10-2023, 17:10:39
    #16
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatında gerçekten değer verdiğin birisi varsa güzel eğer yoksa anlamsız bence
    İmzamı atarım
  • 25-10-2023, 17:12:18
    #17
    hayat kendinde bulduğun anlamla alakalıdır. kendini anlamsız görüyorsan senin için kötüdür.

    kendine önem atfediyor ve değerli görüyorsan bunu hissettirecek argümanlar üretme çabasına girmeye başlarsın. örneğin çok başarılı, becerikli bir insan olduğunu düşünüyorsan bunu uygulayabilmek adına okur, araştırır, gelişir, üretirsin. çok yetenekli olduğunu düşünüyorsan o alandaki konularla ilgilenir, emek verirsin gibi gibi.

    kendinde bir anlam görmüyorsan, boş, kof olduğunu düşünüyorsan hayat da senin için öyle görülür.
  • 25-10-2023, 17:12:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayat para olsa daha güzel olabilirdi..