• 22-10-2023, 15:14:07
    #1
    Merhabalar,

    Logo yaptırıyorduk sizce hangi logo daha iyi?







    Üstte olan 1. altta olan 2.

    Hem neler ekletmeliyiz?
  • 22-10-2023, 15:15:41
    #2
    Daha iyisi yapılabilir fakat bunların arasından 2.
  • 22-10-2023, 15:15:52
    #3
    roket yazısına roket şekli verilebilir veya yandaki roketi kaldırıp direkt roketbayim com logosuda kalabilir


    ÖRNEK:

  • 22-10-2023, 15:16:15
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyisi yapılabilir fakat bunların arasından 2.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam.

    Hocam 2. için ne ekletebiliriz?

    Fikriniz var mı?
  • 22-10-2023, 15:17:56
    #5
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    başarili 2.
  • 22-10-2023, 15:19:13
    #6
    2 bence
  • 22-10-2023, 15:20:39
    #7
    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarili 2.
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 bence
    Fikirleriniz için çok teşekkürler,alıntı için kusura bakmayın.

    Sizce ekstra olarak eklememiz gereken şeyler nelerdir?Öneriniz var mı?
  • 22-10-2023, 15:29:03
    #8
    2 bence
  • 22-10-2023, 15:29:38
    #9
    Слава Україні! 🇺🇦
    Daha iyi tasarımlar ortaya çıkabilir bence marka hakkında ama bunların arasından 2. olan daha iyi hocam.