Hangi logo daha iyi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi logo daha iyi?
14
●
522
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi logo daha iyi?
1
2
22-10-2023, 15:14:07
#1
soylenmezsmt
Merhabalar,
Logo yaptırıyorduk sizce hangi logo daha iyi?
Üstte olan 1. altta olan 2.
Hem neler ekletmeliyiz?
22-10-2023, 15:15:41
#2
ademakcan
Daha iyisi yapılabilir fakat bunların arasından 2.
22-10-2023, 15:15:52
#3
obisa
roket yazısına roket şekli verilebilir veya yandaki roketi kaldırıp direkt roketbayim com logosuda kalabilir
ÖRNEK:
22-10-2023, 15:16:15
#4
soylenmezsmt
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha iyisi yapılabilir fakat bunların arasından 2.
Yorumunuz için teşekkürler hocam.
Hocam 2. için ne ekletebiliriz?
Fikriniz var mı?
22-10-2023, 15:17:56
#5
Barlasmedya
⭐#1 SMM Panel⭐
başarili 2.
22-10-2023, 15:19:13
#6
Ment
2 bence
22-10-2023, 15:20:39
#7
soylenmezsmt
Barlasmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başarili 2.
Ment adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 bence
Fikirleriniz için çok teşekkürler,alıntı için kusura bakmayın.
Sizce ekstra olarak eklememiz gereken şeyler nelerdir?Öneriniz var mı?
22-10-2023, 15:29:03
#8
Dixon
2 bence
22-10-2023, 15:29:38
#9
maxmyt
Слава Україні! 🇺🇦
Daha iyi tasarımlar ortaya çıkabilir bence marka hakkında ama bunların arasından 2. olan daha iyi hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler