• 21-10-2023, 21:53:00
    #1
    Merhaba, telefon ihtiyacım oluştu iphone telefonlarda çok pahalı.
    ankara içinde yd telefon satan güvenilir yer var mı bilen.

    birde bu 120 gün olayı nedir tam olarak?

    120 gün sim1
    120 gün sim2
    120 gün de e-sim oluyor mu acaba?

    pasaport kaydını 1 sene sonra yapsam olur mu gir çık yaparak?
  • 21-10-2023, 21:55:40
    #2
    her sene sadece 8 ay kullanırsın kalan 4 ay kullanamazsın
  • 21-10-2023, 22:23:36
    #3
    Tek sim
    Çift simlide de aynı mantık mı
  • 21-10-2023, 22:48:05
    #4
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sim
    Çift simlide de aynı mantık mı
    aynı mantık
  • 23-10-2023, 10:46:29
    #5
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı mantık
    Peki yd telefon Türkiye’de garantisi oluyor mu 1 yıl uluslarası?
  • 23-10-2023, 10:48:02
    #6
    Zoa
    Platin üye
    @MFK; bu arkadaştan sorunsuz sipariş verebilirsin ben aldım kullanıyorum