Evin pimapenlerinin alt kısmından su sızıyordu, derz dolgu aldım mermerin diplerine sürmek için, ama ne göreyim, bizden önce evimizde oturan kiracımız lapak lapak sıva dökmüş o kenarlara
tabii boydan boya çatlamış o da.şimdi ben bu malzemeyi nasıl kazırım? Bir de kazıdıktan sonra eskisinden kötü olmasın da
kazımadan derzi döksem muhtemelen tutmayacak, ya da ömrü kısa olacak gibi.