• 18-10-2023, 15:10:04
    #1
    Dünyayı yahudiler mi yönetiyor?
    US. başkanı resmen israilin ayağına gitti, şaka gibi. Amaç ne..
  • 18-10-2023, 15:11:10
    #2
    Evet, başka bir sorunuz ?
  • 18-10-2023, 15:11:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yüzde 99.9 evet
  • 18-10-2023, 15:13:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet başka soru
  • 18-10-2023, 15:13:44
    #5
    Ve akla Adolf Hitler'in o sözü gelir..
  • 18-10-2023, 15:14:01
    #6
    Dolar yönetiyor. Dolarınız yoksa ve yön veremiyorsanız, tarihte sizin için uydurulmuş gerçekliği olmayan, yalan olduğunu kendilerinin dahi bildiği iftiralarla yıllarca vaktinizi harcarsınız. Dolarınız varsa istediğiniz sivili, hastaneyi, okulu bombalayabilirsiniz, sonradan bir pardon dersiniz o kadar. Mesela Kur'an yakılınca ifade özgürlüğü deyip polisle korursunuz, Filistin sivilleri ve çocuklar için yas tutunca yaptırıma maruz kalırsınız.
  • 18-10-2023, 15:14:35
    #7
    Vay be herkes biliyormuş meğersem : /
  • 18-10-2023, 15:17:29
    #8
    Konu medeniyetler savaşı. Bir yanda çok gerici, vahşi ve gönüllü olarak günceli yaşamak istemeyen grup diğer yanda oluşturdukları teknolojik ve finansal düzende yaşayanlar. Gerici tayfa diğerlerinin kafasını kesip kadınlarını cariye yapmak istiyor. Doğal olarak diğer taraf da buna karşı güç birliği yapıyor. İsrail'de sivilleri öldürdüklerinde şükür namazı kılıp tatlı dağıtanları unutmamak gerekir. Ortaçağ'da yaşamak isteyen kendi başına yaşasın. Ama milleti de zapturapt altına alıp çukura çekmesin. Batı medeniyetinden yana tavrımız açıktır. Ancak oryantalin yemeklerinden de vazgeçmem. Taliban ışid hamas maymunlarıyla yaşamak yerine radikal olmayan yahudilerle yaşamak evladır.
  • 18-10-2023, 15:39:55
    #9
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu medeniyetler savaşı. Bir yanda çok gerici, vahşi ve gönüllü olarak günceli yaşamak istemeyen grup diğer yanda oluşturdukları teknolojik ve finansal düzende yaşayanlar. Gerici tayfa diğerlerinin kafasını kesip kadınlarını cariye yapmak istiyor. Doğal olarak diğer taraf da buna karşı güç birliği yapıyor. İsrail'de sivilleri öldürdüklerinde şükür namazı kılıp tatlı dağıtanları unutmamak gerekir. Ortaçağ'da yaşamak isteyen kendi başına yaşasın. Ama milleti de zapturapt altına alıp çukura çekmesin. Batı medeniyetinden yana tavrımız açıktır. Ancak oryantalin yemeklerinden de vazgeçmem. Taliban ışid hamas maymunlarıyla yaşamak yerine radikal olmayan yahudilerle yaşamak evladır.
    Alnı öpülesi bir yorum.