Kişinin işi teslim edilmiş kaynak kodları teslim edilmiş ve uygulamaları yayına yollanmış benimle alakalı bir durum yokken negatif ticaret puanı yolluyor ve üstelik *********** diyor.
Ben dolandırıcıysam forumda ne işim var yok değilsem o tradenin o şekilde profilimde ne işi var. Benimle empati kurmanızı ve beni anlayarak mümkün olan dürede müdahale edilmesini rica ediyorum. Kişinin kaynak kodları v.s tarafına gönderilmiştir.
Not; yönetim dışında kimsenin yazmasını istemiyorum konuya ve rica ediyorum.
@AYJANS; @ismail;

