Oyunda Ekran Görüntüsü Alamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oyunda Ekran Görüntüsü Alamıyorum
0
●
74
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Oyunda Ekran Görüntüsü Alamıyorum
11-10-2023, 18:29:39
#1
broqee
Merhabalar, bir oyunda ekran görüntüsü alınca siyah alıyor. Başka bir program ile de alamıyorum. Bunu aşmanın bir yolu var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler