Merhabalar editiscookies programını kullanıyorum cookie al butonuna tıkladığımda kopyalıyor şimdi sorum şu bu kopyaladığı şeyi ben nasıl kaydedebilirim ?
kopyaladıktan sonra cookie gir kısmına yapıştır şeklinde yapıp get element text olarak kaydetmeyi denedim de yapıştırma kısmını yapamadım