• 10-10-2023, 14:30:53
    #1
    Merhaba cihazımi PC ye bağladım cihaz id vs gözüküyor
    Şimdi sorum şu bas sisteminde ADB işlemi nasıl yaptırabilirim
    Dosyası ve komutu olan varsa yardımcı olabilir mi ?
  • 10-10-2023, 14:33:50
    #2
    ADB dediğiniz nedir?
  • 10-10-2023, 14:41:37
    #3
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ADB dediğiniz nedir?
    Hocam Mobil veri ile cihaz uçak modu alıp kapatıyoruz o olay işte
  • 10-10-2023, 15:00:34
    #4
    Process Manager
  • 10-10-2023, 15:11:41
    #5
    bekirkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Process Manager
    Bunu nasıl kullanabilirim peki basta
  • 10-10-2023, 15:17:06
    #6
    adb komutunuz çalışıyorsa buraya yazarsanız screen shot yapıp göstereyim