Merhaba cihazımi PC ye bağladım cihaz id vs gözüküyor
Şimdi sorum şu bas sisteminde ADB işlemi nasıl yaptırabilirim
Dosyası ve komutu olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Browser Automation Studio Mobil veri kullanimi hakkında
5
●128
- 10-10-2023, 14:30:53
- 10-10-2023, 14:41:37Hocam Mobil veri ile cihaz uçak modu alıp kapatıyoruz o olay işteA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2023, 15:11:41Bunu nasıl kullanabilirim peki bastabekirkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2023, 15:17:06adb komutunuz çalışıyorsa buraya yazarsanız screen shot yapıp göstereyim