• 09-10-2023, 22:10:32
    #19
    Black Friday'ı bekle diyemiyorum hem enflasyon hem de Türkiye'de ben bir şeylere indirim yapıldığına inanmıyorum.
  • 10-10-2023, 00:33:44
    #20
    Neden laptop. Duzenli yolculuk yapmıyorsanız 20 bine düzgün kasa toplanır.
  • 10-10-2023, 00:37:24
    #21
    Al monster ya da msi geç hocam öyle vatan bilgisayardan falan ürün alınmaz aşırı fark koyuyolar
  • 10-10-2023, 02:42:25
    #22
    4-5 ay önceyle bugünü karşılaştırmayın. seçim sonrası dolar kuru 8 tl arttı ve teknolojik ürünler dolar üzerinden geliyor. işiniz için kullanacaksanız iyi birşey alın.
  • 10-10-2023, 06:49:16
    #23
    monster alma hatasına düşme sakın, alma diyenleri inatla dinlemeyip aldım pişmanım 10 yıllık pcimde eski nesil ssd vardı fanı bozuk sayılırdı, monster daha çok bağrıyor ve geç açılıyor ne yaptıysam düzelme yok kronik olarak bir çok sorunu var, en önemlisi sarjı 40dk bile gitmiyor prize bağımlısın, priz pc ikilisi çok ağır oluyor kafeye vs çıkasın gelmiyor
    kendime 22 bin verip geçen sene aldım, aylar sonra belki 7 8 ay sonra. HP aynı özellikte pcyi 17.5kya kardeşime almıştım 3050 gpu var ikisindede. sadece birisi amd diğeri intel
    üstelik hp de aynı oyunlarda kasma yok, fan sesi az, ısınmaz ve sarjı 3 4 kat daha uzun gidiyor.
    bu arada : prizsiz zaten monster 10 yıllık pcye dönüyor priz takmadığında fare bile kasıyor
    oyun bayadır açmıyorum belki 6 ay olmuştur, sanırım pcden kaynaklı açasım gelmiyor
    sekiro kaç yıllık oyun 3050 tamam kendi neslinde en alt seviye ama oyundan kaç yıl sonra çıkan bir kart
    sekirodada kasmazsın be diye delleniyordum kardeşime aldığım pcde test edene kadar
  • 10-10-2023, 13:15:11
    #24
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster alma hatasına düşme sakın, alma diyenleri inatla dinlemeyip aldım pişmanım 10 yıllık pcimde eski nesil ssd vardı fanı bozuk sayılırdı, monster daha çok bağrıyor ve geç açılıyor ne yaptıysam düzelme yok kronik olarak bir çok sorunu var, en önemlisi sarjı 40dk bile gitmiyor prize bağımlısın, priz pc ikilisi çok ağır oluyor kafeye vs çıkasın gelmiyor
    kendime 22 bin verip geçen sene aldım, aylar sonra belki 7 8 ay sonra. HP aynı özellikte pcyi 17.5kya kardeşime almıştım 3050 gpu var ikisindede. sadece birisi amd diğeri intel
    üstelik hp de aynı oyunlarda kasma yok, fan sesi az, ısınmaz ve sarjı 3 4 kat daha uzun gidiyor.
    bu arada : prizsiz zaten monster 10 yıllık pcye dönüyor priz takmadığında fare bile kasıyor
    oyun bayadır açmıyorum belki 6 ay olmuştur, sanırım pcden kaynaklı açasım gelmiyor
    sekiro kaç yıllık oyun 3050 tamam kendi neslinde en alt seviye ama oyundan kaç yıl sonra çıkan bir kart
    sekirodada kasmazsın be diye delleniyordum kardeşime aldığım pcde test edene kadar
    Kasasının kartondan olması var. Ölü piksel sorunundan sebep firmanın hâlâ nasıl batmadığını anlamış değilim.