• 08-10-2023, 23:28:27
    #1
    Bir üye, gerekli/gereksiz her konuya hemen hemen aynı mesajları yazıyor. Özellikle satış konularına zararı olduğunu düşünüyorum. Cezası varsa şikayet etmek istiyorum.
  • 08-10-2023, 23:29:27
    #2
    raporla elbette var bro
    ben cekirdek atıyom diye -2 -2 yiyip duruyorum
    • kriptorehberin
    • myildirim43
    • serhat1972
    myildirim43, serhat1972 ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 08-10-2023, 23:29:39
    #3
    Bende şikayet edeceğim her konuya ilgisiz yorumlar atıyor
  • 08-10-2023, 23:31:09
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    raporla elbette var bro
    ben cekirdek atıyom diye -2 -2 yiyip duruyorum
    başlığı görünce aklıma sen geldin zaten hocam
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-10-2023, 23:32:36
    #5


    Haklısınız hocam
  • 08-10-2023, 23:33:14
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlığı görünce aklıma sen geldin zaten hocam
    ben ticaret konularına yorum yapmam knk

    off topic genelde

    edit: bende konuyu üstüme alınıp girmiştim qwqe
    • kriptorehberin
    • myildirim43
    myildirim43 ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 08-10-2023, 23:38:14
    #7
    hep iş hep iş hiç mi gülmeyek, az dedikodu okumayak.
  • 08-10-2023, 23:48:34
    #8