• 06-10-2023, 21:39:40
    #1
    bir ürün sattım alıcı teslim aldı mesaj atıyorum cevaplamıyor görüldü atıyor onaylamadı 2 . gün yarın son otomatik onalyacak ama bunu iptal ederse benim ürün ne olacak varmı bu risk ?
  • 06-10-2023, 21:41:41
    #2
    İptal edemez kargo aldığı belli sonuç olarak iade talebi açması gerekir
  • 06-10-2023, 21:43:22
    #3
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal edemez kargo aldığı belli sonuç olarak iade talebi açması gerekir
    diyelim ki iade açtı arkadaş ama ürünü bana göndermedi farklı birşey kargoladı ben karoglamadan önce video ve resim çekmiştim bunlar işime yarar mı pişman oldum resmen ordan sattığıma ya onaylamak bu kadar mı zor yada sorun varsa dönüş yapmak
  • 06-10-2023, 21:43:50
    #4
    Risk mevcut mağdur olanlar var önermem
  • 06-10-2023, 21:44:55
    #5
    Satıcı için biraz sıkıntılı. Alıcı isenin, kargo paketini ilk açarken videoya çekin.
  • 06-10-2023, 21:47:29
    #6
    Kargo kodu olusturmasi lazim iptal icin. Yoksa otomatik onay olur. Olurda size kargoyu geri gonderirse, subede video kaydi ile kargoyu acın. Kayda almadan islem yapmayin. Aman dikkat.
  • 06-10-2023, 23:38:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ürünü alıp mesela bir orijinal tesbihi alıp yerine plastik yollayanlar oluyormuş özellikle dolapta çok oluyormuş bu tarz şeyler ama net birşey diyemem hiç yaşamadım.