constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne kadara mal oluyor? Her kafadan farklı ses çıkıyor. Sermaye için 25k euro diyende var 50k euro diyende.
Birde bu muhasebeci tutmak zorunlu mu?
Guncel rakamlari bilmiyorum. Zaten cogu odeme euro/dolar uzerinden yapildigi icin TL olarak degisiyor surekli.
Sermaya onceden $100K, simdi €50K. Sermaye'yi bankalardan komisyon ile halledilebiliyordu onceden. Simdi de yapiliyordur.
Evet zorunlu.