KKTC Şirketi Açmak ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
KKTC Şirketi Açmak ?
9
●
700
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
KKTC Şirketi Açmak ?
1
2
21-01-2024, 17:05:25
#10
dev
Kurumsal Üye
constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ne kadara mal oluyor? Her kafadan farklı ses çıkıyor. Sermaye için 25k euro diyende var 50k euro diyende.
Birde bu muhasebeci tutmak zorunlu mu?
Guncel rakamlari bilmiyorum. Zaten cogu odeme euro/dolar uzerinden yapildigi icin TL olarak degisiyor surekli.
Sermaya onceden $100K, simdi 50K. Sermaye'yi bankalardan komisyon ile halledilebiliyordu onceden. Simdi de yapiliyordur.
Evet zorunlu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler