Iyzico entegrasyonda popup goruntusu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Iyzico entegrasyonda popup goruntusu
2
●
102
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Iyzico entegrasyonda popup goruntusu
04-10-2023, 01:37:55
#1
Wiiv
Merhaba, siteme iyzicoyu entegre ettim fakat asagidaki sekilde popup olarak cikiyor. Bunu siparis numarasi basliginin altinda full genislikte nasil gosterebilirim, yardimci olabilir misiniz ?
04-10-2023, 01:46:50
#2
yuKKo
Üyeliği durduruldu
Can you ask bard or chatgpt? please
04-10-2023, 02:37:39
#3
Wiiv
<div id="iyzipay-checkout-form" class="responsive"><!-- iyzico kodlari --> </div>
Koda bunu ekledigimde sorun cozuldu. Bu sorunu yasayan baska arkadaslar varsa bunu deneyebilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler