• 04-10-2023, 00:43:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar arada keyiflik 1-2 saat fifa vb oyunlar atıp kafa dağıtmak amacıyla bir oyun konsolu almak istiyorum. Sizce almak mantıklı mıdır ? Kullanan veya satan arkadaşlar var ise yazabilirse çok sevinirim.
  • 04-10-2023, 00:44:40
    #2
    Alınır.
  • 04-10-2023, 00:44:51
    #3
    gecen sene xbox series S ile butun yıl fifa 23 oynadım donma kasma vs hiç birşey olmadı bence bütçeyede uygun alınabılır bu sene onuda satıp ps5'e geçtim bende ama fark yok aralarında
  • 04-10-2023, 00:48:37
    #4
    Özel mesaj atıldı.
  • 04-10-2023, 00:49:45
    #5
    Series s var bende de hiç bir oyunda kasma yaşamadım
  • 04-10-2023, 00:50:28
    #6
    Alınmaz. Şuanki fiyatı karşılığını vermiyor. 2.elde Series X arayın temiz ve garantili. Alacaksanız X alın.

    Edit: satmayacaksanız ve fifa için ise alınır.
  • 04-10-2023, 08:18:03
    #7
    Teşekkürler değerli yorumlarınız için satın alacağım.