• 03-10-2023, 23:49:49
    #1
    kaç gün sonra düştüğünü farkedip doktora gittiniz benim düşmüş ve suan çok ağrıyor yarın sabah hemen gideceğim anestezi uyguluyorlar mı yeni dolguyu yaparken
  • 03-10-2023, 23:51:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı yerlerde devlete bağlı diş hastanelerinin acil servisleri oluyor. Araştırıp bir gidin isterseniz.
  • 03-10-2023, 23:54:17
    #3
    benim 2 gün üst üste 3 dolgum düştü şeker yerken
    vallahi hiçte acımadı hocam. şekeri yemeye devam ettim
    sizinkisi farklı bir durum olabilir. acile görünün isterseniz bir.