• 03-10-2023, 09:42:40
    #1
    İphone 12 yd cihazım var . E sim kullanıldı şuan kapalı cihaz imei uzatma gibi bir şey söz konusu olabiliyor mu ? Yapan arkadaşlar var mı ?
  • 03-10-2023, 09:50:17
    #2
    e-simi aynı yıl içerisinde normal simle beraber kullandıysanız kullanamazsınız. Ancak sadece e-simi kullandıysanız, sim'e geçip kullanabilirsiniz