İphone 12 Yd Hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İphone 12 Yd Hk.
1
●
160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İphone 12 Yd Hk.
03-10-2023, 09:42:40
#1
leventovski
İphone 12 yd cihazım var . E sim kullanıldı şuan kapalı cihaz imei uzatma gibi bir şey söz konusu olabiliyor mu ? Yapan arkadaşlar var mı ?
03-10-2023, 09:50:17
#2
darkland
e-simi aynı yıl içerisinde normal simle beraber kullandıysanız kullanamazsınız. Ancak sadece e-simi kullandıysanız, sim'e geçip kullanabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler