• 02-10-2023, 21:15:23
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Merhaba arkadaşlar;

    E-arşiv faturalarımızı gib portal üzerinden kesiyorum ama fatura kesmek, her seferinde müşteri bilgilerini girmek çıktı alıp kaşe basmak tekrar tarayıp müşteriye göndermek işkence oluyor.

    tiko e-arşiv portalına denk geldim gib portal apisi üzerinden bağlanıp işlemleri kendi arayüzüyle daha kolay ve işlevsel olarak yapıyor. Üyelik ücreti de uygun. Aramızda kullanan var mıdır, güvenilir midir? Yada benzer işi yapan fiyatı uygun bir sistem var mıdır? (E-fatura mükellefi değilim sadece e-arşiv kesiyorum)
  • 03-10-2023, 00:03:54
    #2
    Ben kullanıyorum yılbaşından beri memnunum fiyatıda bana uygun geldi 5 dakikada bir sürü fatura kesiyorum