merhaba
eski arayüzde yeri kolaylıkla bulabildim fakat yeni arayüzde 1 saattir aramama rağmen bulamadım link veya görsel olarak yerini söylebilecek var mı? api izinleri için lazım
netgsm alt kullanıcı nasıl oluşturulur
4
●114
- 02-10-2023, 13:43:25
- 02-10-2023, 13:57:22sağ üstten abonelik işlemleri >Alt Kullanıcı Hesapları
- 02-10-2023, 19:26:13
- 02-10-2023, 19:47:15yok hocam orada çıkış yap diyor sadeceDijitalMekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
