• 02-10-2023, 00:26:27
    #10
    yönetime ithamda bulunmuş ban yemiş ama ithamda bulunan o değil ihaleyi satın alan söylüyor. Moderatörden izin aldım diye. Adam gereksiz yere ban yedi.
  • 02-10-2023, 00:26:29
    #11
    Bende öyle isterim ama sen kurumsalsın seni banlamazlar bu yorumumdan ötürü ++ dedim diye beni banlarlar şimdi.
  • 02-10-2023, 00:26:56
    #12
    Arkadaşlar forum hala aynı forum 2 3 kendini bilmez yüzünden ortalıgı karıştırıyorsunuz. Çocukça şeyler kavgalar ihalede haksızlık varsa zaten modlar gerekni yapıyor
    burada parası olan veya olmayan diye bir kaide yok Ben kaç 3 5 şikayet konusunda haksız çıktım yani bu mantıgı bi kafanızdan kaldırın neyse o kararı burda kimse kimseyi memnun edemez
    onu memnun etse sen seni memnunn etse o huzursuz olacak
  • 02-10-2023, 00:28:06
    #13
    We ❤️ R10.NET
    Açıklama burada yapılmıştır. İhale konusu da incelenmeye devam etmektedir. https://www.r10.net/1086054575-post23.html
  • 02-10-2023, 00:29:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Önceki konuda da açıkladım : https://www.r10.net/1086054575-post23.html

    Konu açarak olayı şova dökmenin anlamı yoktur. Bu konuyu da silmiyorum. Görsün üyelerimiz.

    Yalan ve haksız ifadelerinizden dolayı 2 hafta uzaklaştırıldınız.