Önceki konuda da açıkladım : https://www.r10.net/1086054575-post23.html

Konu açarak olayı şova dökmenin anlamı yoktur. Bu konuyu da silmiyorum. Görsün üyelerimiz.

Yalan ve haksız ifadelerinizden dolayı 2 hafta uzaklaştırıldınız.