• 01-10-2023, 19:06:47
    #1
    Geçtiğimiz 3-4 ay içinde bebeği olan varsa konu altına cevap veya özel mesaj atarsa bazı sorularım olacak, teşekkür ederim
  • 01-10-2023, 19:08:13
    #2
    1 senelik olurmu
  • 01-10-2023, 19:08:19
    #3
    Baba olmanın heyecanı sanırım, Allah utandırmasın
  • 01-10-2023, 19:09:24
    #4
    GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senelik olurmu
    Olur galiba hocam PM atıyorum

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baba olmanın heyecanı sanırım, Allah utandırmasın
    Amin Allah razı olsun, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
  • 01-10-2023, 19:10:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben
  • 01-10-2023, 20:10:51
    #6
    Sorularınız varsa sorabilirsiniz hocam
  • 01-10-2023, 20:13:21
    #7
    konu nedir hocam keşke genele yazsaydınız
  • 01-10-2023, 20:20:26
    #8
    bana sorabilirsiniz. çok bilgiliyimdir ama oğlumuz 28 aylık.