Geçici kayıt yapan arkadaşlardan bayilik yada sistemi satın almak istiyorum.
Hangi modelleri ne kadar süreyle açıldığını ve fiyatını iletirseniz sevinirim.
Birkaç ay belkide gün içinde fixlenecek bir olay için fiyat tekliflerini vicdanlı yaparsak çok sevinirim.
Herkese hayırlı işler
İphone geçici kayıt sistemi
5
●238
- 29-09-2023, 01:11:16
- 29-09-2023, 01:20:32Gruplarda dönen taktik değilse almak isterim hocam satmayı düşünmezseniz bayii olarakta çalışabilirizVolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2023, 08:57:51Ben yapmıyorum hocam o nedenle bişey diyemeyeceğim.Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle