yalnız, bu konuyu ben de merak ettim şimdi. iş bankasında bir kredi kartım var, her ay düzenli olarak harcama yapar düzenli olarak öderim. buna rağmen, bugün pronet ödemem ve chatgpt aboneliğimin ücretleri alınamamış. normalde, sizin söylediğiniz orana göre neredeyse 25k aşım limitimin olması lazım.
Reina ve farklı bir lüks restoranda kartımın limitinden çok daha fazlasını harcamıştım zamanında. Bankaya sorduğumda bazı işletmelere bu ayrıcalığın tanındığını söylemişlerdi. Yani sıradan marketlerde vs. böyle birşey olacağını sanmıyorum.