Reina ve farklı bir lüks restoranda kartımın limitinden çok daha fazlasını harcamıştım zamanında. Bankaya sorduğumda bazı işletmelere bu ayrıcalığın tanındığını söylemişlerdi. Yani sıradan marketlerde vs. böyle birşey olacağını sanmıyorum.