yeni eve taşındık fakat en büyük sorunum şu an internet
.Binayı yapan paşazade hazretleri internet kablosunu sadece bir noktaya koymuş ve ekipler bağladıktan sonra modem orada kaldı. Modem ile odam arasında takriben 3mt var ve bir duvar var. Delme olayına ev sahibi, kablo olayına ise hanım izin vermiyor
(Evlenmeyin) Şimdi ki çözüm yolum wifi ile odaya çekip kablolu ile pc ye aktarmak bunun için ürün önerir misiniz? Güçlü ve en düşük kayıp ile bu olayı nasıl çözebilirim? Genel olarak; Stream yaptığım zamanlar ve oyun oynamam sebebiyle + işim gereği olabildiğince en düşük kayıpla çözmek istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.