• 27-09-2023, 15:23:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İKÜ ye atandım okul hakkında bilmem gereken bir şey varmı info verebilecek?
  • 27-09-2023, 15:25:56
    #2
    atandım diyince öğretmen falan sandım, canlı okul hocam derslerinize dikkat edin yaz okulunda sağlam para alıyorlar kredi başına onun dışında gayet aktif okul kulüplere falan takılın yaşayın hayatınızı hangi kampüstesiniz
  • 27-09-2023, 16:27:21
    #3
    Selamlar bende orada okuyorum 2. senemdeydim. Üni gayet güzel. Ancak kampüsü diğer üniversiteler kadar çok iyi değil. Etkinliklere katılmanızı öneririm hem külüpler hem okulun kendisi çok fazla etkinlik yapıyor. Aklınızda bir soru olursa PM atabilirsiniz.