İstanbul İKÜ de olan varmı
2
●60
- 27-09-2023, 16:27:21Selamlar bende orada okuyorum 2. senemdeydim. Üni gayet güzel. Ancak kampüsü diğer üniversiteler kadar çok iyi değil. Etkinliklere katılmanızı öneririm hem külüpler hem okulun kendisi çok fazla etkinlik yapıyor. Aklınızda bir soru olursa PM atabilirsiniz.