• 27-09-2023, 01:41:23
    #1
    Medya işi yapıyorum çekim için 500 adet mail atacağım firmalar var fabrika gibi göndermek için nereyi kullanabilirim? Ücretsiz yada uygun fiyatlı
  • 27-09-2023, 01:48:33
    #2
    takipteyim konuyu.
  • 27-09-2023, 02:17:15
    #3
    Hocam böyle bir proje üzerinde çalışıyorum isterseniz bittiğinde haber verebilirim
  • 27-09-2023, 11:28:05
    #4
    En iyisi sanırım
    Sendinblue, mailerlite kullanabilirsiniz.
  • 27-09-2023, 18:19:36
    #5
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendinblue, mailerlite kullanabilirsiniz.
    teşekkür ederim mailerlite kullanacagım
  • 27-09-2023, 19:17:04
    #6
    hocam gmail için bir program yazdım isterseniz bilgi verebilirim